Publicado: 10 / 06 / 2014
Creado por: vmontesm

La Maestría en Administración de Empresas, MBA, te invita a la conferencia “Structuring and Managing Alliances”, que ofrecerá Jane E. Salk, Ph.D., hoy jueves 12 de junio, a las 5:00 p.m., en el auditorio 2 del edificio de Educación Continua.

Sobre la conferencista
Professor Jane E. Salk, The University of Texas at Dallas. Trained as a Social Psychologist and Management Scholar.  Her interests focus on how Identity and Culture affect Strategic Alliances and other types of complex cross border business processes.  She has also been trained in Process Consultation by Prof Edgar Schein of MIT, and in Ethnographic and Participant Observation as well as quantitative methods at North Carolina and MIT, where she received her PhD in 1992.

She has published over 40 articles and chapters, and has won the prestigious Decade Award from the Academy of International Management for the most influential article of the decade as well as other honors.

Lea otras noticias de Conexión Javeriana:

Nuevo director del Centro de Consultoría y Educación Continua

El director de Ciencia Política de Javeriana Cali y su análisis electoral

Compensatorio: Jurados de votación y beneficio del certificado electoral

La conferencia de Ravindra Chitturi y la homofobia dentro de las aulas de clase, en medios masivos de comunicación

Scholar Program, una oportunidad para vincular profesores estadounidenses a universidades colombianas

Conozca la oferta académica de la Red AUSJAL